søndag 13. januar 2008

VIRUS! :-O

I går fikk jeg virus på dataen min. Det ble sendt til alle som var pålogget på MSN lista mi også, men de fikk det ikke hvis de ikke lasta ned og åpna filen da. Så jeg håper at det ikke var noen som gjorde det.

Men når man får virus så er det fint å ha en minnepenn og en kjæreste som er flink til å gjøre datating. På minnepennen kan man lagre alle filer man fortsatt vil ha, som bilder og skoleoppgaver og sånt:) Også kan den flinke kjæresten formatere dataen sånn at viruset forsvinner:)

HURRA! :D

Liker flinke kjæresten.

Liker ikke stygge virus.


De ser forresten sånn ut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg sier bare en ting jeg: BÆÆÆÆ

Anonym sa...

Stygge virus... Æ åpna jo sælvfølgelig greia... *irritert*

Ingrid L sa...

Oj.. Uff:( Fikk du fiksa da?