mandag 22. september 2008

WALL-E <3

I går var jeg effektiv altså!
Jeg sto opp kl.10.30 og laga meg kjempegod søndagsfrokost (brød med egg og tomat). Så var det litt sjekking av facebook og litt sånt i ca 30 min.
Etter det satte jeg igang med jobbingen. Jeg satt på ei vaskemaskin med litt matter og tuer og diverse. Så vaska jeg badet, kjempenøye. Skrubba heeele dusjen, tok ut av lofella, tørka støv over ALT, vaska speilet.. også skulle jeg vaske gulvet.. Men vi hadde ingen gulvtuer, så jeg måtte skykkle meg en tur til Bunnpris og kjøpe tuer. Det ble en litt lang tur. Handla både gulv- og støvtuer, Ajax, nøtter og bris til kinotur, tunfisk til lunsjen min i dag, makrell i tomat, melk og tomat. Så sykkla jeg hjem og vaska ferdig badet. Så vaska jeg rommet mitt og gjorde BedØklekser. Så laga jeg middag sammen med Sandra også dro vi (jeg, sandra, sanna, kikki, elisabeth og heidi) på kino og så WALL-E! Etter kinoen ble det kafébesøk sammen med Heidi, Kikki og Elisabeth.
Herlig dag :D

WALL-E er forresten KJEMPEBRA! Kikki skreik masse. Og høyt! Det var morsomt. Alle må se den.

EVE<3
Vakkert.

6 kommentarer:

Cathrine sa...

Flink du a:)

Sanna Drogset Børstad sa...

jeg liker flink ingrid! hihi.
og wall-e da. såklart.

Anonym sa...

hæ? kom ikke min kommentar?

Anonym sa...

neivel.. da så! i alle fall så var poenge mitt, med den lange kommentaren som ikke er her, snufs! triste, fine, gode filmen

Anonym sa...

haha! hver gang jeg skal skrive kikki, blir det kkk, også må jeg viske. for det er ikke pent å skrive kkk

Eirin sa...

Den er kjempefin :)