lørdag 23. august 2008

Shoppinglykke<3

Jeg er nå på besøk hos Dan på Moan. Skal være fest her i kveld, og jeg tror det blir kjempekos. Jeg stakk en liten tur på Magneten for å sjekke ut butikkene etter middag og for en LYKKE!

Jeg fant meg:

- En svart topp
- En hvit topp (som var akkurat lik den svarte, bare hvit)
- En svart-og hvitstripet genser
- En nattkjole
- Et par øreringer
Og sist, men absolutt ikke minst,
- Ett par sorte SKO :D

Det er et par vagabondsko, i skinn. Med akkurat passe hæler.
Jeg tror jeg elsker dem litt:)
Bilde kommer når jeg har kommet meg hjem og funnet kameraet mitt.

Håper alle får en fantastisk kveld.

<3

1 kommentar:

Gøril sa...

no finn æ fræm strengstemmen her å si at no må du oppdater, ellers bynne man jo å lure på om du fortsatt e i livet, gått 3 uka no! ka skjer????