fredag 1. august 2008

Solformørkelse, seng og sitat.

I dag klokken 10.34 begynner solformørkelsen. Klokken 11.34 vil den være maksimal her over Stjørdal. Jeg har ikke skaffet meg sånne fantastisk fine briller som man kan se på solformørkelsen med, men det spiller vel liten rolle siden det er overskyet i dag:( Jeg hadde jo gleda meg litt til å se dette jeg.. Men sånn kan det gå.

Ellers har jeg funnet ut at jeg får seng i bursdagsgave.
Så alle dere andre som hadde kjøpt seng til meg, dere må desverre levere den tilbake og finne på noe annet;)
(Håper alle forstår at jeg tuller..)
Men seng tror jeg blir bra. Også blir det kanskje litt flytting på søndag. Ikke så mye da.. for jeg må jo male pulten min, sortere alle klærne mine og pakke ned alt før jeg kan flytte inn til Trondheim. Men vi tar det som det kommer.

Fant forresten et sitat jeg likte kjempegodt, og bestemte meg for å dele det med resten av verden:

"Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails.
Explore. Dream. Discover."

~Mark Twain

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Nydelig sitat Ingrid, kan jeg låne det? Må nesten leses hver dag for at man skal huske det

Eirin sa...

Men skal du feire bursdagen din den 6 da? ;) Eller bare innflyttningsfesten? :)