mandag 26. januar 2009

Ball og blodgiving

Nå er det meget lenge siden jeg har blogget, så dere begynner kanskje å lure på hva jeg gjøre med tiden min her i vakkre Nidaros (Trondheim for dere som ikke liker historie).
Jo, det har seg slik at jeg nettopp har vært på Vinterball med skolen min. Vi var en liten gruppe jenter som først hadde pyntevors hos meg. Dat var krølling av hår, sminking og vin. Elisabeth var en engel og sminka meg og ordna meg på håret. Jeg synes jeg ble kjempefin:) Etter vi var ferdigpynta gikk turen bortover til Royal Garden for middag og senere dansing og kos på Yacht Club. Jeg ble, sammen med 6 andre, den heldige vinner av VIP-rommet på Yacht Club samt gratis Champagne! Hurra!

Det var her herlig aften!

I dag skal jeg ivei til St. Olavs og gi blod. Det er første gang jeg skal på det de så fint kaller "tapping".. Men det går sikkert bra. Kikki skal bli med meg, så hun passer på at jeg ikke svimer av.

Håper alle får en kjempefin dag:)


Hilde og meg på ball<3>

Jentene fikk bli meg inn på VIP-rommet. Etter vi hadde drukket opp all champagnen såklart;)

Kos og klem
Ingrid Louise

Ingen kommentarer: