mandag 5. januar 2009

Mere frii :D

Hurra!
Jeg skulle bare sjekke it's learning litt før jeg dro hjem til Trondheim i dag også fant jeg ut at jeg ikke har skole i morgen allikevel :D Så kanskje jeg har fri heeelt til neste uke:D HURRA!

Håper alle har kommet seg trygt hjem fra ferie. Jeg lover at jeg skal bruke den ekstra fritiden min fornuftig og legge ut masse bilder av fantastiske folk både her og på facebook.
Vil også benytte anledningen til å si tusen takk til alle sammen for en herlig juleferie.

  • Tusen takk til Cathrine, og ikke minst til mammaen til Cathrine, for at vi fikk være der og ha vors 2.juledag.
  • Tusen takk til Gøril for her herlig spillkveld 3. juledag.
  • Tusen takk til Ida og Lars for Fantasi og Rockband gøy 5. juledag.
  • Tusen takk til Caroline og Daniel som åpnet hjemmet sitt og lot oss feire nyttår sammen


<3 Ingrid Louise

5 kommentarer:

Cathrine sa...

de nada;)

Gøril sa...

bli du på stjørdal da eller, eller drar du te trondheim? drar itj før søndagen æ øttø!

Eirin sa...

Æ glæde mæ te å se bildan! Evt så kan du gjerne sende de bildene av meg til meg så jeg har noe å huske fra den kvelden ;) Takk for ei super jul! Kommer hjem til påske, alt bestilt billetter :D

Gøril sa...

ska på kino me ingrid på fredagen, ska sjå twilight eller ka den nå hete! ska du vær på stjørdal sammen me dan da eller?

Gøril sa...

okey, lasta ne den eller? jaujau, du får kos dæ me dan!