søndag 11. januar 2009

Picture day!






Da har alle bildene fra jula kommet seg inn på PCen min og deretter inn på Facebook:) Ble ikke så mange bilder som jeg hadde håpet på, siden kameraet mitt bestemte seg for å leke teit.. men det får bare være. La ut noen få her, resten kan dere finne på face:)

Etter nøye vurdering har jeg kommet frem til at jeg må kjøpe meg en ekstern harddisk. Nå må jeg bare finne ut hvor stor plass jeg trenger og hvor mye jeg er villig til å bruke på den.. Også må jeg bare kjøpe den:p
Det skal ikke være enkelt;p

Ellers har jeg blitt hekta på Gossip Girl. Jeg begynte med å laste ned de siste 5 episodene av sesong 1 og nå har jeg 14 episoder fra sesong 2 på dataen min. Jeg har allerede rukket å se 8 av dem.. ;)

Håper alle har det bra.
<3 Ingrid Louise

1 kommentar:

Cathrine sa...

æ har kjøpt mæ 500gb ekstern harddisk på elkjøp te 499! bare et tips;)