søndag 25. november 2007

Den fulle damen

I går var jeg hos Heidi og så 300 og spiste boller og drakk kakao:) Det var godt! Da jeg skulle gå hjem ropte en full dame at jeg måtte stoppe og vente på henne.. Hun så ikke farlig ut så jeg stoppa. Hun var nordlening, og hun hadde vært på vors med noen venner, men de ville hun ikke være med lenger, for de bare var fjortiser syntes hun. Så hun skulle på byen, men hun viste ikke hvor hun var så hun lurte på om jeg kunne være snill og følge henne til byen, og kanskje bli med henne også? Men jeg ville ikke bli med på byen jeg. Men jeg var snill og fulgte ett stykke på veien da. Hun var 21 år og dette var første gang på fylla på 3 år ca for hun hadde en sønn på 17 mnd og en mann og greier. Hun var vist utdannet barn og ungdommsarbeider og jobba i barnehage nå.. Jeg fulgte henne til huset mitt også fortalte jeg henne hvor hun skulle gå videre.
Det var jo hyggelig å få følge hjem da:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan jeg få være den fulle damen neste gang? :D

Ingrid L sa...

Ja:) Det kan du. jeg tror søstra di var en full dame i går, på trudvang.. ;)