mandag 19. november 2007

Gull

Jentene var samlet på tacokosekveld hjemme hos Kikki på onsdag. Det var meg, Kikki, Lene, Marte og Heidi. Vi spiste masse, kjempegod taco også gikk vi en tur på MIX og kjøpte godis og dissa litt før vi gikk inn igjen for å se film. Jeg var synsk på MIX og sa at Kikki hadde en film vi alle ville se, og det var "Bring it on!". Det er ganske gøy å være synsk synes jeg. Kikki og Lene hadde kjøpt med vin. Da vi skulle drikke vinen så tror jeg ikke Lene likte den helt. Hun så på kartongen som sto på bordet også utbryter hun: "Her betaler vi 180kr for en vin også heter den Blue Noon med U!"

.....
Jah... Blue Noon folkens ;)

4 kommentarer:

lsdjhsjdg sa...

Hah :p jeg er synsk ganske ofte =) for eksempel sånn at jeg drømmer at mamma kommer å gir meg tomater.. så gjør hun faktisk det. creepy
Jeg skulle egentlig komme å se Bring it on.. men så sovna jeg. hm.

Anonym sa...

lene er nesten like morsom som meg noen ganger

Ingrid L sa...

Bare nesten;P

Anonym sa...

hvordan smaker Blue Nun? skal ha reker og vin neste helg men vet ikke hvilken vin jeg skal ha :) håper du kan svare fort :)