torsdag 1. november 2007

Halloweenvors!

I går var det Halloween. Jeg, Isabelle, Katrine og Estelle hadde halloweenvors hos meg før vi dro på halloweenparty på Tiger Tiger. Det var en KNALL kveld:) Og her er bildene fra vorset:

Isabellefin ordna meg på håret:)

Jeg laga meg fint blomstermønster på tightsen min:)
Blomstene var fra Nille og kosta 9 kr og de ble nydelige!

Skummel piratIsabelle!

Synes dette var et meeeget passende kostyme for Kathrine;)

Lille frekkekattepus Estelle;)
*Praowr*

Fairy Princess:)

Litt drikkevarer..

Søte jentene, eller.. ;)

Nåmmen så søte, små piker ;)
Trick or treat?

Hva fant Estelle oppi taket montro?? :-o
Cap'n Isabelle Hatchetback!

Miss Moondancer ;)

Heavenly Devil!

Little miss Letherwhip;)

Jentene:)

SÅ FIINE VI VAR:D



Halloween er GØY. Synes det var litt dumt at ikke flere ble med oss ut og feiret.
Det får bli neste gang;)
Jeg vet dere vil :D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Årets happening?;P
Du var fin da, det skal du ha:) vet jo hvor mye du liker alver med co ;D sikkert kjempe gøy!

p.s jeg har da snoket rundt på denne siden før, uten at du vet det=D

Anonym sa...

hihi vi er jo bare så søte ;D det var jo veldig morro synes jeg!!! åh du var jo så søt med de vingene<3 så ut som du skulle fly avgårde til alveland.. redde peterpan og hele gjengen:D tihihi

Anonym sa...

er det der katinka? det likner

Ingrid L sa...

Katinka? Hvem er Katinka og hvem er du?