tirsdag 13. november 2007

Ny huset


















































Mamma og Pappa har kjøpt huset til farmor og farfar og holder på å bygge ut og pusse opp nå. De trodde først at de skulle få flytte inn til jul.. Men det ser ut som det ikke går helt. Men nå har det skjedd en god del ting og jeg tenkte bare jeg skulle legge inn noen bilder slik at folk kan se prosessen. Disse bildene er tatt for ca to uker siden så det har skjedd mye mer nå, men det kommer det bilder av senere.
Mamma og pappa liker at de pusser opp. Pappa liker det fordi han får leke litt byggemann. Og mamma liker det fordi hun får bestemme hvordan alt skal være.
Jeg gleder meg til det blir ferdig, selv om jeg ikke får eget rom i huset. Jeg kan være gjest jeg. Det går bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

wow, du har jo blogga masse masse :D pusseopping er gøy og egentlig ikke ett ord. Hvis jeg glemmer iene i kikki blir jeg kkk, det liker jeg ikke.

Anonym sa...

heftig;D gleder meg til å komme på besøk til folka dine:P du bor jo ikke der, så:)