fredag 24. juli 2009

Bloggen våkner til liv igjen!

Nå har jeg tenkt å prøve å blåse litt liv inn i bloggen min igjen. Det er ikke så enkelt skal jeg si dere! Man er ikke alltid like motivert for å sette seg ned og skrive, men siden jeg jobber nå og blogger.com ikke er en av sidene som er blokkert på jobb PC'en så skal jeg prøve litt nå tenkte jeg.

En annen faktor som har bidrat til å sakte men sikkert drepe bloggen min er at jeg ikke er fornøyd med hvordan den ser ut. Jeg synes den rett og slett ser kjedelig ut. Jeg liker lillafargene, men vet ikke helt om jeg liker hvordan det ser ut sammen. Har frem til i dag hatt hvit bakgrunn og sort skrift på innleggene, men prøver med litt forandring nå. Hva synes dere?
Kunne også trengt en fresh ny header, men jeg kan jo ingenting om photoshop og slikt og ikke har jeg det heller så da blir det straks litt værre. Hadde vært helt supert hvis noen kunne kommet med noen fikse idéer elelr hjulpet meg å fikse noe spennede!


Ellers er det jo sommer og jeg jobber som sagt. Jeg har akkurat 4 dager med fri igjen før skolen begynner på, men hvis vi teller fadder kick-offen så har jeg bare 3.. Litt slitsomt, men det blir penger av det da.

På hverdagene jobber jeg bar til kl.15.30 så jeg prøver å få mest mulig ut av sommerkveldene. I går for eksempel var jeg ute sammen med en gjeng venner og leika. Vi fant frem barnet i oss og lekte "Boksen går" og "Gi et lite vink". Det var kjempegøy! En absolutt suksess som garantert skal gjentas!

I dag har jeg hatt besøk av Dan på jobb. Han kom og spiste lunch med meg også var han her i litt over en time etterpå og drakk kaffe og så på at jeg jobba. Han kommer tilbake når jeg er ferdig på jobb og da skal vi på torgkvartalet og se på bursdagsgaven jeg ønsker meg fra han. Jeg ønsker meg sorte jeg da ;) Vet det er litt kjedelig at jeg vet hva jeg får, men det er sånn vi pleier å gjøre det med gaver.



Men nå er det fredagskaffe på jobb så nå stigger jeg for å mumse vaffel!
Ha en strålende dag folkens!


1 kommentar:

Eirin sa...

Så gøy! Da har jeg noe morsomt å lese om dagene ;)