tirsdag 28. juli 2009

It's another wet and gray morning


Våkna i dag til striregn og tunge, mørkegrå skyer så langt øyet kunne se. BLÆ! Jeg dro fram en svær ullgenser som seriøst ble vurdert som jobb-outfit i dag før jeg bestemte meg for at det var å gå litt for langt. Det ble ullstrømpebukse og shorts istede. Kanskje det kommer et outfit-bilde i kveld hvis jeg ikke kommer hjem fra Trondheim for sent ;)

Starta dagen på jobb med en herlig kopp kakao fra kaffemaskina og kjente at humøret begynte å lette litt. Det ser ut som om skyene letter litt de også, så vi krysser fingrene og håper på litt godvær senere i dag.


Ellers er planen for dagen å dra inn til Trondheim etter jobb i dag og hjelpe Lene å skru sammen et klesskap. Handygirl Ingrid to the rescue ;)


Lest på mobilen min i går:
Fra meg til Lene:
"Trenger vi sånn elektrisk drill i morgen?"
Fra Lene til meg:
"Jeg har! ;)"

Hehe. Rutinerte piker ;)

Ingen kommentarer: