torsdag 30. juli 2009

Uflaks sa Severin Suveren


Pitapizza anbefales på det sterkeste! NAM sier jeg bare. Også gikk de så raskt å få fiksa dem.
Vi laga to varianter til middag i går. Den ene toppa vi med tomatsaus, fersk mozarella, hvitløk i tynne skiver, skinke i små biter og sorte oliven. Den andre fikk tomatsaus, vanlig hvitost, tomatskiver, rødløk i ringer og biffstrimler.

Inn i ovnen på 225 grader i 10 min.

Perfekt!
(Vi stekte ikke biffstimlene før vi la dem på pizzaen, de blir gjennomstekt i ovnen bare du legger dem øverst på pizzaene)

Har allerede lagt ut bilde av pitapizza og da blir det litt teit å legge ut det en gang til, så jeg legger ut dette herlige bildet av masse deilige grønnsaker istede jeg :)


Etter maten kjørte jeg Dan hjem så han fikk pakka til fjelltur også tenkte jeg at jeg skulle stikke innom hos Gøril en tur på vei hjem for å se om noen var der.
Jeg ble litt forvirret da jeg kom dit for bilen til Ingrid S var der, men ikke bilen til Gøril. Merkelig tenkte jeg. Mens jeg satt i bilen og funderte så kom Eirin og hun så jeg måtte bli med inn så skulle jeg få forklaringen.
Historien er at Gøril fikk motorstopp midt mellom Duved og Storlien påvei hjem fra Kaxås og måtte vente to timer i ingenmannsland for å bli reddet. Da jeg kom til Gøril så hadde akkurat Ingrid og Eirin vært og henta Gøril på Auto E14 og kjørt henne hjem.

Sist gang hun kjørte til Sverige punkterte hun og nå stopper bilen.
Stakkar Gøril.
Tror ikke kombinasjoen med henne, bil og Sverige er en heldig kombinasjon :p


Håper ikke dere er like uheldige som Gøril!

Ingen kommentarer: