onsdag 29. juli 2009

Byggmester og kokk.

Det ble da finvær i går. Også ble det litt regn. Også ble det fint igjen..

Jeg gikk og tok sol rett etter jobb også dro inn til Trondheim med litt saker og ting til bursdagsfeiringa mi. Ca kl. 19 kom Lene med en bil STAPPFULL av klær. Jeg og Lene skrudde sammen skapet hennes. Vi var egentlig danske flinke, men det ble en god del deler til overs da. JAJA! Det er ikke så farlig. Vi valgte å ikke benytte oss av dem.


Hørt mens jeg og Lene bygger skap:


Lene: "Hvor skal denne da?"

Meg: "Ops..."









Har ikke rosa verktøysett, men det hadde vært litt kult.


Ellers blir det middag med min kjære i dag. Akkurat da jeg skulle til å ringe ham for å si at jeg kom og henta han på mandag så ringte han og lurte på om det var greit av vi utsatte middagsdaten vår for han hadde blitt invitert på LAN med kompisene sine. (Ja, jeg synes det er litt barnlig jeg også, men gutter er gutter. De synes sikkert vi gjør mye tullete saker også.) Jeg kunne jo ikke nekte ham å dra så da får vi prøve igjen med middag i dag ;)
Jeg insisterte litt på at vi måtte finne på noe i dag siden han stikker på fjelltur med kompisene i morgen og jeg ikke får truffet han igjen før på bursdagsfeiringa mi. Travel gutt altså!






Håper alle har en flott dag sammen med noen de er gla i.

Klem fra Ingrid Louise

1 kommentar:

Cathrine sa...

æ kjøpt sånn rosa snekkersett te ei venninne her på lillehammer ;) hehe. hu e så rosa :P

og nei, egentlig hadd itj æ nå super dag me nån æ va gla i :( jobba bare æ! LEI!! men snaaart ferie. 4 daga :P

men fint å hør at du hadd en fin dag da <3