torsdag 30. juli 2009

Tidsfordriv

Fant en morsom sak på bloggen til Gøril som jeg tenkte jeg skulle leike meg litt med i ettermiddag. Tror det er en slags utfordring der du skal fylle inn hver linje med ord som begynner med forbokstaven i navnet ditt.
Føler det er litt juks å bruke google, så jeg skal prøve å gjøre mest mulig uten å "jukse". Ganske sikkert på at jeg ikke klarer alt da :p ;)

Hva er navnet ditt? - Ingrid

Ord på 4 bokstaver? - Ikke

Guttenavn? - Inge

Jentenavn? - Ida

Et yrke? - Inspektør

Farge? - Indigo

Noe du har på deg? -Nei, dette får jeg faktisk ikke til. I feel defeated

Mat? -Indisk gryte

Noe på badet? -Innhalator ;p

Et sted? -Island

Grunn til å komme for sent? -Isete vei

Noe du roper? -Ikke slå!

Filmtittel? -Istid (1,2&3)

Noe du kan drikke? -Is-te

En musikkgruppe? -Il divo (den satt LAAAAAAAAANGT inne!)

Et dyr? -Impala (er sånn antilopeliknende sak)

Gatenavn? -Innheredsveien

Bilmerke? - Det er en biltype som heter Impala.. men jeg vet ikke om det telles.

Sangtittel? - I don't wanna miss a thing <3 <3 <3

Et verb? -Ignorere

Synes jeg var ganske flink jeg! Bare en jeg ikke fikk til jo. Og kan noen av dere fortelle meg noe man har på seg som begynner med I??



Tada! Impala.
Er det noen av dere som tar utfordringen og poster dette selv?

4 kommentarer:

Cathrine sa...

hmm, godt spørsmål. æ kjæm heller ikke på nå man har på sæ som begynne på I.

æ tru ikke æ ska prøv mæ på derre iallefall. C e for vanskelig :P

Magnuss sa...

Man kan ha på se for eksempel "ikke-tettsittende genser", "ikke så ren bukse", "ildrød truse", "ironic printed tee". Mye som går Ingrid;)

Vet ikke helt hva jeg skal i kveld, men nå skal jeg dusje!;)

Ingrid sa...

Innerlomme Ingrid :D:D

Sanna Drogset Børstad sa...

insektsspray!
isbjørnpels!