tirsdag 11. august 2009

Hårfavoritter

Jeg tenkte jeg skulle tipse dere der ute litt om hår. Den siste tiden har jeg fått utrolig mange komplement for håret mitt (noe jeg synes er kjempeherlig) og jeg må bare få sagt at alt er takket være at jeg har "sett lyset" og funnet meg en kjempeflink frisør som jeg nå går til fast.
Jeg går til Marit Skauge TillerH2 KtoM i Thomas Angells gate i Trondheim.
Hos henne får jeg ikke bare en kjempefin klipp, nydelig farge og fantastisk service, men jeg får også noen veldig fine tips og råd om styling. Så da tenkte jeg at jeg skulle dele noen av mine favoritter med dere:

Dette er Fudge sin Salt Spray. Flott produkt til å lage sommerens store hit "beach looken" og også hvis du vil rufse til krøllene (enten dine egne eller krøller laget med tang).



Membrane Gas også fra Fudge er en fantastisk hårspray som kan gi enten tekstur eller hold alt etter hvordan du bruker den. Min nye superfavoritt!

Denne sprayen fra KMS heter Makeover Spray og fungerer både som en tørr-shampoo og for å gi litt tekstur og volum til tynt og fint hår. Litt vanskelig å bruke de første gangene, men absolutt god når du får teken på det.


Serious Conditioner fra S Factor er min redning for tørt og slitt hår. En fantastisk hårkur som virkelig virker!

Og sist men ikke minst; Foxy Curls Serien fra Bead Head. Herlige produkter for deg med krøller eller fall i håret. Shampooen og balsamen beskytter også farget hår og alle produktene lukter helt nydelig!


Håper dere synes disse tipsene var nyttige, men husk at alle har forskjellig hår så det lureste vil være å stikke innom en frisørsalong nær deg og høre hva frisøren vil anbefale til akkurat ditt hår :)
Q: Har dere noen hårtips dere vil dele?
Kos og klem
Ingrid Louise

Ingen kommentarer: