torsdag 13. august 2009

Movies on my mind

God morgen folkens!

Eller.. Det er jo sikkert ingen av dere som har kommet dere opp av senga enda, and I can't say I blame you. Været i dag er jo helt forferdelig! Det er en sånn dag som man bare har lyst til å tibringe krøllet opp i en sofa med en varm kopp med kaffe, te eller kakao mens man nyter en herlig film.

Derfor tenkte jeg at jeg skulle komme med noen av mine film favoritter slik at dere vet hva jeg ville sett i dag hvis jeg kunne krøllet meg opp forran TV'en.
Den første filmen jeg vil anbefale er A Beautiful Mind. En fantastisk film om en matematiker ved navn John Nash. Jeg så den for første gang i går og jeg likte denne kjempegodt! En fantastisk historie. Drama film.

Hvis du er ute etter litt "lettere" underholdning kan jeg anbefale både Hangover og 21. Hangover er hysterisk morsom fra start til slutt og 21 er en spennede action film som virkelig engasjerer.

Ellers er jeg som de fleste jenter "a Princess at heart" og vil derfor selvfølgelig anbefale Enchanted (Eventyr i New York) og (nesten) alle Disney filmene som finnes.


Sist, men ikke minst vil jeg anbefale en skuespiller. Liam Neeson. Synes det er helt fantastisk hvor forskjellig han er i de forskjellige rollene sine. Virkelig talentfull!
Håper dere får en flott dag og at dere koser dere med noe som varmer på denne grå høstdagen.
Kisses
Ingrid Louise

Ingen kommentarer: