fredag 14. august 2009

HEEEELG!!! (om noen minutter)

Heisann sveisann! Da beveger vi oss inn i min siste halvtime på jobb denne sommeren. Det har virkelig gått fort!
Siden været er så trist i dag tenkte jeg at jeg skulle legge ut et par bilder som kanskje får dere til å smile litt.

Så her er de:


Er han ikke nydelig?? Det er en minihest som i tillegg til å være minihest har blitt født som dverg. Jeg tror jeg ønsker meg en sånn, men jeg har ikke plass til ham i leiligheten i Trondheim da.
Ellers har jeg innsett at det kanskje ikke blir så alt for mye blogging fremmover med tanke på fadderuker og alt sånt, men jeg skal prøve. Det lover jeg! :)

Avslutter for denne gang med en nyhet:

http://www.kjendis.no/2009/08/14/kjendis/a1/christian_ingebrigtsen/7650418/

Dere kan selv avgjøre om dere synes det er en gladnyhet eller om dere synes det er trist.
Jeg synes i alle fall det er HERLIG! Tilbake til glansdagene altså ;p


Everytime I kiss I fell your lips
And everytime I cry I see your smile
And everytime I close my eyes I realise that
Everytime I hold your hand in mine
The sweetest thing my heart could ever find
And I have never felt this way
Scince the day I gave your love away

Kisses and Hugs
Ingrid Louise

Ingen kommentarer: