tirsdag 4. august 2009

Morgenbloggleserunde

Sitter i stolen på jobb og er i bunnen av kaffekoppen (Ok da, så er det ikke bare kaffe i kaffekoppen, så det ville heller være riktig å si kakaomedenlitenskvettkaffeikoppen, men det høres så dumt ut) og ca halvveis på dagens første runde innom bloggene jeg nå leser hver dag (noen ganger flere ganger om dagen.. ;p).

Kom over et veldig bra innlegg på Ulrikke Lunds blogg. Det heter "De vakreste blir vakrere" og bør virkelig leses!


De andre bloggene jeg lerser på runden min er:

Ida Wulff

Julia Nyland

Linni Meister

Eileen K

Salong bloggen

Christopher Mørk Husby

Magnuss Nesset

Mye underholdene lesing her altså folkens. Skulle gjerne lest andre blogger også (litt mer ukjente blogger), men jeg finner dem ikke.
Q: Har dere tips om noen andre blogger jeg bør følge?

*Kisses*

Ingrid Louise

Ingen kommentarer: