mandag 10. august 2009

Trivelig og travel helg


Som dere sikkert har merket så har bloggen en tendens til å gå i dvale i helgene. Dette er delvis fordi jeg jobber også i helgene, (men da ikke har tilgang eller tid til å blogge på jobb) og delvis fordi at siden jeg sitter konstant forran PC'en på jobb så bruker jeg tiden når jeg ikke jobber på andre ting ;)

Helgen har gått med til mye jobbing (seinvakt på lørdag og tidligvakt på søndag) og mye hygge med venner. Fredag kveld inviterte jeg en liten gjeng på pitapizza, pai og hygge. Vi koste oss med maten og spilte venninnespillet jeg fikk i bursdagsgave forrige helg. Kjempetrivelig kveld!

På lørdag var det så nydelig vær at jeg bare satt og drømte om å bade hele tiden mens jeg var på jobb. Så med en gang jeg var ferdig på jobb så gikk turen opp til Stortyllvatnet sammen med en liten gjeng. Alle bada bortsett fra meg (i mitt forsvar så var det KALDT) også tente vi bål, grilla pølse og kosa oss. I går ble brukt på jobb, kjæresten og til å se en forferdelig fotballkamp mellom RBK og Molde.


Jobb i dag er faktisk ganske travelt så jeg tror jeg bare må avslutte. Vil bare fortelle at jeg i dag har turt å begynne å bruke Hands free'en på telefonen her. Synes fortsatt jeg ser kjempeteit ut med den på, men det er ganske nyttig å kunne skrive med begge hendene.


Håper alle sammen får en kjempefin uke.



Q: Hva brukte dere helga til og hva skal dere gjøre denne uka?
~Ingrid Louise

1 kommentar:

Gøril sa...

fint at du har hatt d fint i helga! når du reise inn te trondheim?