torsdag 6. august 2009

Raskeste IKEA-turen EVER og fulle haikere

I går rakk jeg faktisk ikke å blogge. Mens jeg var på jobb ble tiden brukt til å gjøre ferdig min del av et hefte som jeg og Hilde lager til fadderbarna våre. Jeg står for skrivingen også tar Hilde seg av layout. Jeg tror det blir kjempebra! Gleder meg virkelig til å være fadder nå :D

Ellers gikk resten av tiden på jobb med på å finne det jeg ville ha på IKEA.no for jeg hadde avtale med Pappa og Dan om at de skulle være med meg på IKEA og kjøpe skapet mitt og være med deg på leiligheten og montere det. Jeg brukte lang tid på research mens jeg var på jobb og jeg fant til og med plassen delene lå på på lageret så da vi kom på ikea var det bare å løpe inn på lageret og plukke med det jeg trengte. Vi bestemte oss for å bare kjøpe det først og laste det inn i bilen også tok vi en "inspirasjonsrunde" etterpå. Vi brukte faktisk bare 15 min fra vi parkerte bilen utenfor IKEA og til alle delene til skapet var lastet inn i bilen. Bare 15 min!! Inspirasjonsrunden derimot tok litt lengre tid, men vi ble ferdig i grei tid og fikk montert opp hele skapet. Jeg synes det ble FLOTT og jeg gleder meg til å bruke det.

Påvei hjem stoppa vi på en bensinstasjon og der plukka pappa opp to haikere. Det var to gutter fra Lensvika som var på fylla i Trondheim og alt de hadde med seg var visakort og ei flaske med Captain Morgan. De hadde bestemt seg for at de ville dra til utlandet, så planen var nå å dra til Værnes for så å finne første og beste fly som ville ta dem med.
De klarte å ikke spy i bilen og vi fikk dem trygt frem til Værnes, men jeg lurer på om de fikk lov til å bli med på flyet :p

Poster også et bilde av meg og Hilde fra bursdagsfeiringen min på lørdag. Jeg vet ikke hva som har skjedd med det, jeg bare kopierte det fra et dokument og inn i paint for å kunne lagre det på maskina og laste det opp her.. Også ble det sånn :p

Q: Skal dere være fadder eller fadderbarn i løpet av de nærmeste ukene?

1 kommentar:

Sanna Drogset Børstad sa...

gratuuuulererererer bursdagsjenta!
hurra!!