onsdag 16. juli 2008

ANGST! ..og vondt inni meg.

Hadde nettopp vi vanlige, pre-lunch-sjekke-andre-sine-blogger-runde og da jeg snubbla inn på Eirins lille hverdag fant jeg noe som gjorde at jeg fikk mer angst enn jeg har hatt.. ever! Eirin hadde fått en oppdatering inne på Samordnaopptak! Jeg tror jo at det var en litt mongo oppdatering siden hun bare sto på venteliste på alt, men det fikk jo uansett meg til å tenke på st jeg snart får mine resultater.

Jeg er redd.

Jeg har ikke noe lyst til å flytte fra alle vennene mine, og i alle fall ikke noe lyst til å flytte langt vekk fra Dan. :( Ååh..
Det eneste jeg kan trøste meg med er at vi er mange som har søkt skoleplass i andre byer enn trondheim i år da, så jeg blir ikke den eneste som reiser. Men det føler jeg er en mager trøst.

Jeg klarte jo til slutt, (etter ca ti minutter med magevondt) å logge meg inn på min søknad på SO. Jeg hadde jo da ikke fått noen oppdatering , så jeg satt og hadde det vondt inni meg lenge for ingen grunn.. Mongo.

Vil ikke dra.

1 kommentar:

Eirin sa...

Oi, du må du ikkje stresse for mye du heller! Men jeg skjønner deg godt! Jeg har snakket med de på samordna og de sa jeg skulle se bort fra det som stod om venteliste. Det var ikke reelt! Fordi det stod slik på alle søknadene og endelig resultat vil ikke være klar før til helga! Så ja, angst kan du trygt si at jeg også har ;) Men vi OVERLEVER! ;)