torsdag 10. juli 2008

Tiden går, Gjensidige består.

Dagene i sommer gå veldig fort. Jeg sitter på jobb hver dag da, så det er kanskje ikke så rart. men jeg synes tiden på jobb går veldig fort også. Plutselig er klokka 10.. også vips er klokka 11.. Da er det som regel lunch. Og vips etter det er klokka 14 og da er det bare 1,5 timer til jeg skal hjem.. rare greier.

Kan være at tiden går fort fordi jeg sitter og leser morsome blogger og rare nyheter på nett. Ellers sitter jeg og planlegger dagene mine fremover. I dag skal jeg på kino meg mamma og brødrene mine. Vi skal se Mamma Mia, siden mamma er STORT ABBA fan.. ;) I morgen blir det langdag med jobbing. Jobber hos Gjensidige fra kl.08.00 til 15.30 og så hos Princess fra enten 16.00 eller 17.00 til kl.20.00.. Tror jeg blir sliten ja. Så er det snakk om spillkveld hos Gøril etterpå, men vi får se om det blir for min del.. Mulig jeg er for trøtt..

Lørdag er det fest hos Ola på Frosta. GLEDER MEG! Jeg har laga kjempetøfft kort:) Også kommer det masse folk også skal vi kose oss :D Hurra!

Neste helg skal jeg og pappa til Bergen og se på hybelen min. Og jeg fant jo nettopp ut at det krasjer med bursdagsselskapet til Gøril og Eirin... Men sånn er det nå bare da.

Nei, se på klokka. Nå er det jo Lunch.

Ta ta for now;)

Ingen kommentarer: