mandag 28. juli 2008

Sommertid er kosetid

Nå er det sommer for fult her i trøndelagen! DEILIG! Sola steiker ned på oss, og dagene er til for å nytes i godt selskap med gode venner. Lørdag var det fest hos Ida. Og det passa meg kjempebra siden jeg hadde ønsket meg fest i flere dager! Jeg ble litt sen, for jeg måtte bli med på mamma og pappas feiring av 22års bryllupsdag først.. Men det var god mat så det var jo i grunnen helt ok:p Det var kos på fest også. Selv om vi selvfølgelig mangla Gøril, som rømmer til Kroatsia nå når sommeren kommer hit. Men kos med de folkene som var der. Og jeg må bare passe på å nevne at Cathrine er rå på Guitar Hero. Spesielt tatt i betrakning at hun hadde drukket sprit!

Søndag var det slapp-av-og-sov-lenge-dag. Jeg og Dan spiste frokost ca kl.14. Dan dro hjem ca k.15 og da la jeg meg på verandaen og nøyt sola :D Klarte bare å ligge der i en time ca da før jeg ble helt svimmel av varmen. Så da slappa jeg av litt inne og hørte på The Half Blood Prince før jeg måtte opp og ordne meg. Tomas og Dan henta meg rundt kl.18 også dro vi innover til Ranheim og spiste på restauranten der Jone jobber. Kjempegod mat! Føler det blir mang en søndagstur dit;)
Så var det tid for Batman. Skal ikke ødelegge for de som ikke har sett den, så jeg sier bare: Kjempebra film, og lett å forstå ryktene om oscar nominering.

Håper det kan bli litt sommerkos i dagene fremover selv om de fleste av oss jobber. Vi har da fri på kveldstid og da kan vi dra på stranda, grille, bade, spille spill og sånne ting. Det vil jeg!

kosepå

1 kommentar:

Eirin sa...

Jeg er med jeg :)