mandag 21. juli 2008

Barteby og trollonger!

Da ser det ut som om studiesituasjonen er avklart. NHH pleier ikke å oppgi plassnr på ventelisten sin fordi de ikke pleier å ta inn folk fra ventelisten. Så da blir det nok studier i bartebyen på meg du gitt. Noen som vil hjelpe meg å finne hybel, eventuelt noen som vi lete sammen med meg?

Jeg er snill og grei å bo med. Lager god mat og kan rydde etter meg selv:) Kan henne jeg må påminnes denne ryddingen noen ganger da.. Men jeg er stort sett grei å ha med å gjøre altså! jeg lover. For referanse kan du ringe Dan og høre hvordan det var å bo med meg:)

Yeah..

3 kommentarer:

Ingrid sa...

Det var synd Ingrid, med Bergen
Men du kan få bo sammen med meg i trondheim, hvis du vil da. . Mangler bare drømmestedet da?
Hehe.. . . .
Koseposeoverdose

Eirin sa...

Gratulerer med plass i Trondheim! :) Jeg og vil bo i dette drømmekollektivet ;)Gleder meg til å komme på middag til dere nå jeg ;)

Ingrid L sa...

Åh du vet. Casa de Ingrid y Ingrid blir rett og slett fantastisk;)