torsdag 31. juli 2008

Ønskeliste!

Nå er det bare noen få dager til jeg er gammel. Og siden jeg blir gammel synes jeg at jeg skal ta fram en av de fine tradisjonene fra barndommen.
Jeg skriver ønskeliste!
:D

Ønskeliste for Ingrid Louise
(21 år onsdag 6.august)

  • SATS-medlemskap for skoleåret 08/09
  • Seng (rammemadrass på 1,20)
  • Penger
  • Diverse spill (ikke TP eller geni eller andre sånne kunnskapsspill. Heller spill der man gjør noe, som Fantasi, Cranium og Kortskalle)
  • Diverse Disney Klassikere (f.eks: Skjønnheten og udyret, pocahontas, løvenes konge osv. Jeg har Den lille havfruen)
  • Andre filmer
Ellers vet jeg ikke helt hva jeg ønsker meg jeg..
Men jeg blir gla for alt :)

2 kommentarer:

Sanna Drogset Børstad sa...

av meg skal du få en fantastisk samboer! ;D

Sanna Drogset Børstad sa...

og hva mente du med sang? hvilken?