fredag 4. juli 2008

Sommer er bra!

Nå er det sommer nå:) Var på kjempkoselig grillparty hos Cathrine i går ettermiddag/kveld. God mat og kjempgodt selskap. Liker det:) Bilder fra dagen kommer på facebook.

Nå sitter jeg på jobb og spiser is ;D Den fikk jeg av sjefen min. Liker det!

Etter jobb er jeg invitert på middag til Dan. Han har laget scampi til meg<3
Etter vi har spist blir det en tur i storvika der folk skal møtes for å nyte sommeren og en pils eller litt vin :D ME LIKE!


*
"Det var solnedgang
det var latter det var sang
det var sommerfridet var sjø og magi
Det var deg og det var meg
det var minner som aldri vil dø
det var evighet
og en sol som farga himmelen rød
Det var øl
berusende ord
det var sommer det var sol
det var hjerter i brann
blikkstille vann alt på denne jord
Og det var kjærlighet
ja det var kjærlighet
og minner som aldri vil dø
en sol som farga himmelen rød - Idyll"
*

1 kommentar:

Sanna Drogset Børstad sa...

åh.jeg og vil grille en dag! skal vi grille en dag? kom hit så griller vi en dag!