tirsdag 29. juli 2008

E ve t Bærgen, ve t Bærgen med det samme!

Siden jeg ikke får lasta opp bilder til bloggen min på jobb, så blir det heller lite bilder. Derfor kommer det noen her fra Bergenstur med pappa 19-20 juli:



Vi dro nedover med Henrik Ibsen



Den dumme skolen ville ikke slippe meg inn da vi kom for å undersøke litt,
og det vil den forresten fortsatt ikke :p
Håper alle legger merke til den fantastiske røde regnkåpa mi uansett da!



Regnkåpe, sydvest og Bryggen.. Så Bergen som det kan bli.



Men noen ganger er det sol i Bergen også. Og sola titta frem på Søndag mens vi rusla rundt i Bergen og tok Fløybanen og var ekte turister.



Ganske så vakker by dette ja..

Det var bildene for denne gang. Har mange fler fra Bergen, men det er ikke interessan å legge inn alle her, så vil du se dem. Besøk meg;)
Fikk forresten mail fra hun ene jeg egentlig skulle dele hybel med i Bergen.. Hun hadde ikke fått med seg at jeg ikke kom inn og hadde lyst til å bli litt bedre kjent før vi møttes der nede. Meget hyggelig synes jeg. Håper hun trives der nede:)

Litt trist at jeg ikke kom inn, men jeg kommer sikkert til å trives her oppe i trøndelagen også;) Har jo to flotte roomies her også!

Ciao for now

1 kommentar:

Sanna Drogset Børstad sa...

for der har vi det som fisken i vannet!
vått og kald..
og breiflabb overalt!