mandag 14. juli 2008

Noen ganger er det helt allright, in the morning.


Beste jentene<3


Det er utrolig hvor fin en mandag kan være. Selv om det er kaldt, grått og regner som bare det. Jeg tror muligens denne mandagen er så fin som den er takket være den fantastiske helgen som kom før den.

Denne helga ble jo tilbragt på "Hotell Ola" på frosta for å Feire Olas 21års dag. Sammen med masse gode gamle venner, noen nye venner, masse god mat og drikke.

Vi starta på lørdag, med karavane kjøring til Frosta i striregnet. Det så altså ikke så lyst ut for grillingen vår.. Da vi kom fram til hotell Ola sjekket vi inn og fikk tildelt våre respektive rom. Heidi, Gøril og Ida fikk det innerste rommet. Neste rom gikk til Cathrine og Ingrid. De fant seg godt til rette i skuvsengene sine, og mente akkurat dette rommet var spesialtilpasset dem grunnet sengelengde. Så var det mitt og Dan sitt rom, så Markus og Jone også selvfølgelig sov Ola på sitt rom. Tomas og Runar fikk kjellerstua for seg selv og jeg tror også de to sov godt.

Hotellet (aka huset til Ola) var helt fantastisk. Nydelig interiør kombinert med en utrolig flott utsikt ble den perfekte rammen rundt vår lille feiring. Vi gikk litt på oppdaglesesferd, så var det gaveutdelig. Så kom frostingene. Dette hadde vi fra Stjørdal grua oss litt til, siden vi ikke hadde hatt så mye kontakt med dette sagnomsuste folkeslaget. Men Frostingene viste seg å være meget trivelige og vi fant alle fort tonen. Vi fikk til og med fremført bursdagssang! :) Så grilla vi, etter litt startproblemer pga været. Men alt gikk bra til slutt. Så kunne festen starte. Markus og Jone kom etter maten fordi Markus hadde vært på jobb. Men de joina raskt i festelighetene og jeg tror også de to koste seg.

Festen var flott, men noen ble litt villere enn andre denne sommernatten.. Uten at mer skal sies om den saken.

Alle sov trygt og godt i sengene sine på natten og da vi våknet og kom ned for å spise frokost ble vi møtt av to SVÆRE boller med herlig Frostajordbær. En nydelig start på dagen. Vi sløva så litt i diverse stoler og sofaer mens Bonanza, Robin Hood på nye eventyr og Power Rangers rullet over skjermen. Så var det tid for opprydding. Og i ekte leirskolestemning rydda og vaska vi ut av alle rom. Støvsuging og vasking med nal og gulvtue. Ingen skal på beskylde oss for å ikke gjøre reint etter oss i alle fall!

Vi avslutta oppholdet med volleyball, badminton og frisbee. Samt annen lek i hagen.

På hjemturen dro jeg, Dan, Tomas, Ida, Gøril, Cathrine og Ingrid på Amore og spiste nydelig mat.

Ei helt perfekt helg spørr du meg.
Så nå sitter jeg her på jobb kl.09 på en mandags morgen og jeg kan ikke gjøre annet enn å smile. For hodet mitt er fult av tanker og minner om gode venner, latter og late sommerdager. Venner en en fantastisk ting.

Jeg liker det.

Ønsker forresten alle sammen en herlig mandag, og sjekk ut facebook senere i uka for bilder fra helgens festligheter.

Love to all!

6 kommentarer:

Ingrid sa...

Åååhhhh.. så gullig innlegg. Likte det =)
Ha en fin mandag ingrid, min ser ut til å bli dritt..
Og dumt med grillingen som går ut ...men været er ikke akkurat lovende i trondheim heller..
1,5 t til lunsj er det å.. :(

Eirin sa...

Jeg kjenner jeg blir glad å lese innlegget ditt, så gøy det høres ut som dere har hatt det! :) Selv om grillingen utgår er jeg veldig for noe annet, men jeg kan ikkje i dag, siden jeg skal feire bursdag med familien :)

Ingrid L sa...

Vi får ta grilling eller noe annet en annen dag da vet du :) Kommer du til å være på stjørdal helt til du eventuelt flytter til Ås eller?

Eirin sa...

Ja, blir i Stjørdal til i hvertfall 8. august tror jeg, hvis jeg kommer inn på ås, starter jeg 11. august! Når drar du til Bergen? :)

Ingrid L sa...

Test

Anonym sa...

Æ sov på ei gymmatte ellns som va hardar enn gølvet, va som å ligg på en betong-planke. Men æ sov veldig godt for det! Fæst på Frosta e en bra ting. (Med mindre man e et tre i hagen t Ola)