fredag 18. juli 2008

Raindrops are falling on my head..

I morgen skal jeg og Pappa en liten tur til Bergen for å sjekke ut hybelen min. Jeg har jo ikke sett bilder av den en gang, eller jo.. Men de bildene jeg har sett er ca 20 år gamle. Så det blir spennede å se hvordan det ser ut. Håper veggene er hvite. Det var de for 20 år siden.

Men siden jeg skal til bergen så må jeg jo sikkert ha med meg regntøy. Og det har jeg jo ikke. Jeg har sett to fine regnkåper på Nico da. Den ene er hvit og dan andre er mørkegrønn med mønster på. Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilken jeg skal ha:( Muh.

Ønsker meg Ilse Jacobsen støvler også. Men det får bli bursdagsgaveønske tror jeg.

1 kommentar:

Eirin sa...

Så fint å høre at det var pent i Bergen, tror nok du kommer til å trives hvis du drar :) Og hvis du blir i Trondheim er jo det enda bedre ;)